wtorek, 4 października 2011

Podsumowanie września

Od początku września do dzisiaj zyskałem

Toluna.com 13600 pkt. = 13,6 zł


My survey 720 pkt. = około 7 euro (nie chce mi się liczyć dokładnie ile) = 28 zł




Surveysavvy.com nic czyli zero


Na e-panel.pl mam 9,4 zł


Na globaltestmarket.com 110 marketpoints = 5 dolarów czyli 15 zł


świat opinii null, są jakieś losy ale za bardzo nie wgłębiałem się o co chodzi.


cenne opinie tyż zero


surveyhead 5 dolarów za rejestrację i możliwość ankiety komputerowej, dziękuję bardzo ale nie pozwolę skanować swojego pracowniczego kompa.


Czyli w sumie, gdzieś tak około 55 złotych

Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...