piątek, 13 stycznia 2012

Kilka słów o tolunie

Witam,
zrobiłem dziś kilka nowych zrzutów ekranowych. W niniejszym poście chciałbym podzielić się wrażenia z mojego 4,5 miesięcznego stażu w tolunie. Ogólnie mam 34 zł, czyli szału nie ma. Mógłbym mieć naturalnie więcej, gdybym był aktywnym członkiem społeczności, ale jakoś to mnie nie kręci i ograniczyłem się. do wypełniania ankiet, które w tolunie są średnio opłacalne. Dość ciekawą możliwością są szybkie głosowania Qick Votes(najczęściej za 15) oraz ankiety sponsorowane. Niżej dorzucam dwa stosowne zrzuty ekranowe.



Pozdrawiam i zapraszam do komentowania wpisów

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...