piątek, 13 stycznia 2012

Palmresearch, można spróbować

Witam,
kolejny post dzisiaj. Zarejestrowałem się w firmie palmresearch.com, czy jakoś tak i zacząłem się już zastanawiać czy ta firma to nie ściema... Firma wysyła codziennie zaproszenie do dwóch ankiet płatnych po 0,75 $, czyli 75 centów. W teorii to 1,5 dolara dziennie. Ale to tylko teoria. W praktyce wygląda to tak, że trzeba próbować jedynie z pierwszą ankietę z maila.


Po kliknięciu widzimy taki ekran, wypełniamy dane i ... jak na razie mogłem wypełnić trzy ankiety...


Gdyż często widzę taki obrazek


PS z ostatniej chwili dzisiaj dostałem czwartą ankietę. Po jej wypełnieniu będę miał 3 dolce na kocie.


Pozdrawiam raz jeszcze

PS to jednak Scam 26 stycznia 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...