środa, 1 lutego 2012

Ankiety o co chodzi?

Witam, Ponad 5 miesięcy w ankietach i może 250-300 zł. wszystkich dochodów, czyli niewiele. Jeżeli ktoś myślał, że może zrezygnować z pracy i wypełniać ankietki to jest w błędzie. Myślę natomiast, że jest to idealna propozycja dla uczniów i osób słabo zarabiających, którzy chcą dorobić do swoich żenująco niskich pensji. Z toluny zrezygnowałem już prawie całkowicie. Jakoś nie bawi mnie konstruowanie i wypełnianie ankiet, tematów opinii i tak dalej wypełniam tylko ankiety płatne i ankiety sponsorowane. Na razie mam tm 34000 punktów, czyli 34 zł. Dzisiaj udało mi się zarobić w Globaltestmarket 10 punktów (łącznie mam 315). Gorąco was ściskam w te pieruńskie mrozy. PS: Tematyka ankiet. -alkohole, -papierosy, -produkty higieniczne, -słodycze -samochody -leki

1 komentarz:

  1. witam, a z tą rezygnacją z toluna to może jeszcze przemysl ;) tworzenie opinii zabawne jest moze w stopniu średnim, ale dosc zyskowne na tle reszty (250 zł za poprzedni rok a spokojnie moglo byc ze 100 zl wiecej...

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...