środa, 1 lutego 2012

Ankiety o co chodzi?

Witam, Ponad 5 miesięcy w ankietach i może 250-300 zł. wszystkich dochodów, czyli niewiele. Jeżeli ktoś myślał, że może zrezygnować z pracy i wypełniać ankietki to jest w błędzie. Myślę natomiast, że jest to idealna propozycja dla uczniów i osób słabo zarabiających, którzy chcą dorobić do swoich żenująco niskich pensji. Z toluny zrezygnowałem już prawie całkowicie. Jakoś nie bawi mnie konstruowanie i wypełnianie ankiet, tematów opinii i tak dalej wypełniam tylko ankiety płatne i ankiety sponsorowane. Na razie mam tm 34000 punktów, czyli 34 zł. Dzisiaj udało mi się zarobić w Globaltestmarket 10 punktów (łącznie mam 315). Gorąco was ściskam w te pieruńskie mrozy. PS: Tematyka ankiet. -alkohole, -papierosy, -produkty higieniczne, -słodycze -samochody -leki

2 komentarze:

  1. witam, a z tą rezygnacją z toluna to może jeszcze przemysl ;) tworzenie opinii zabawne jest moze w stopniu średnim, ale dosc zyskowne na tle reszty (250 zł za poprzedni rok a spokojnie moglo byc ze 100 zl wiecej...

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...