piątek, 27 lipca 2012

Epanel. PaidViewPoint i inne

Witam,
Cieszę się, że mój blog nabiera rozpędu. Mam już pierwsze backlinki. Zapisuję się także do nowych systemów. Na samym początku chciałbym jednak zaprezentować  raport o moich postępach w mypay.pl. Ja daję sobie na razie odbój. Powód zobaczcie co jest premiowane.Niezbyt mi się to podoba. Ale jeśli zechcecie się zarejestrować się z mojego linka referencyjnego będę wdzięczny. Będę wdzięczny także jeśli mi wytłumaczycie np. w komentarzu dlaczego warto się tam zarejestrować. A propos linków referencyjnych, czyli tzw. referali to po prawej stronie od postów pojawiła się ich lista.

Teraz obiecane zdjęcie z możliwymi do wykonania akcjami w serwisie mypay.pl




w końcu obiecany w poście poświęconym zarabianiu na zadaniach internetowych raport z zarobków w epanelu. Szczerze mówiąc szału nie ma, ale dawałem szczere odpowiedzi no i często kończyło się na 20 groszach pocieszenia. Dobre i to. Jak widać na drugim obrazku uzbierałem 27 złotych, aby wypłacić kasę muszę mieć 50 PLN.



No dobrze w poprzednim wpisie wspomniałem co nieco zadaniach internetowych jako sposobie na zarabianie. Powiem szczerze mam mieszane uczucia, choć na forach internetowych poświęconych zarabianiu jak lockerz są opisane sposoby jak na tym dużo zarobić. Na razie zarejestrowałem się do marketagent.com. Strona ta opiera się na tradycyjnym wypełnianiu ankiet. Czyli coś jak najbardziej dla mnie.


Teraz przechodzę do strony,na której się niedawno zarejestrowałem i z którą wiąże pewne nadzieje to point2shop.com. Na stronie tej wykonujemy zadania. Rejestrujemy się w konkursach, przekazujemy nasze dane osobowe, itd, itd. Ja tam podaję prawdziwe dane. Ale na forach o zarabianiu w sieci są i inne porady. Wybór należy do Ciebie. Ja oczywiście będę informował o swoich postępach. Na sam początek zrzut z ekranu.


Na sam koniec coś co mi się spodobało najbardziej, czyli strona PaidViewPoint.com. Stronka działa we flashu. Za samą rejestrację można zarobić prawie dolara. Stronka działa jak marzenie. Jest niezwykle czytelna. Wszystkich zachęcam do rejestracji.

PS. Jeżeli cenicie swój czas unikajcie PadViewPont, ja tam cały czas wypełniam ankiety, ale na razie zebrałem nieco ponad 5 dolarów. (wrzesień 2014)






PS.

Zostało mi jeszcze jedno zdjęcie więc je zamieszczę. Zarejestrowałem się thepanelstation.com. O szczegółach będę was oczywiście informował.



Pozdrawiam i jak zwykle zachęcam do komentowania i do dzielenia się moimi wpisami.

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...