poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Mój kanał na youtube

Witam zachęcam wszystkich do obejrzenia filmu na moim kanale youtube.

Film usunąłem bo nie chcę promować już takiego badziewia jak PaidViewPoint.

Film opowiada o moim ostatnio ulubionym panelu ankietowym PaidViewPoint.com, o którym pisałem już w tym poście.

 PS. Moja opinia o PaidViewPoint się zmieniła, to kicha jakich mało o wiele lepsze są myiyo, marketagent, czy hiving.

Zauważyłem,że na youtubie jest strasznie mało dobrych filmików o ankietach. Postanowiłem to zmienić. Myślę, że co najmniej raz na miesiąc będę zamieszczał nowe filmy. Zgodnie z tym co pisałem wcześniej, poszukuję osób chcących współtworzyć tego bloga.

Ze spraw technicznych, chciałbym dodać jedynie, że założyłem konto na Twitterze. Bawię się także w blog-zug. Strona ta umożliwia zwiększenie ruchu internetowego na swoich blogach.
PS. blog -zug nie akceptuje już blogów polskojęzycznych (a to dziady!), ale i tak ktoś mi wejdzie stamtąd.

Pozdrawiam, zachęcam do komentowania, dzielenia się moimi wpisami na forach internetowych i portalach społecznościowych. Pamiętajcie moim celem jest to, żeby blog ankietyinfo.blogspot.com stał się najlepszym miejscem dla osób szukających informacji o zarabianiu na płatnych ankietach internetowych.


4 komentarze:

  1. jak często pojawia się ankieta now

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. Ogólnie można powiedzieć że prawie codziennie coś mi przysyłają ale naprawdę fajna ankieta jest raz na dwa tygodnie/miesiąc. Pozdrawiam

      Usuń
  2. ,, Zgodnie z tym co pisałem wcześniej, poszukuję osób chcących współtworzyć tego bloga."na czy ta współpraca miałaby polecgac?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chciałem załozyc bloga o ankietach ale jest wysyp tego w internecie-dopiska do mojego wcześniejszego postu

    OdpowiedzUsuń

Ankietowe paździerze

Witam, jednak zdecydowałem się podzielić poprzedniego posta na dwa. Powód jest taki, że ankiety od opinionstage ładują się bardzo powoli. ...