poniedziałek, 24 września 2012

Nowa ankieta z Gfk

Witam,
ostatnim czasem spadło zainteresowanie moim blogiem. Pytacie się głownie o mobrog. Jak prześlą mi kolejną ankietę do wypełnienia to dam znać. Obiecałem podsumowanie moich zarobków na ankietach w ciągu roku. Tak więc w ciągu roku otrzymałem nieco ponad 200 zł w różnych formach, kolejne dwieście mam na kontach, z których jeszcze nie mogę dokonać wypłaty. Dla porównania z działań typu tajemniczy klient zgarnąłem około 300 zł. Oczywiście na obu formach działalności mógłbym zgarnąć wiele więcej ale cenię swój czas i mam całe mnóstwo innych zajęć. Czy cały ten biznes się opłaca i czy warto w to wchodzić oceńcie sami. Ja tymczasem zachęcam do subskrybowania mojego bloga.

Ostatnio całkiem niezłą ofertę przesłało mi Ask GFk


Niestety okazało, że się nie zakwalifikowałem, a tak za jednym razem zarobiłbym na doładowanie telefonu. Szkoda.



To tyle na dzisiaj.
PS. Jeśli chcecie obejrzeć ciekawe filmy dokumentalne w jakości HD zajrzyjcie na stronę http://dokumentalne-hd.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...