piątek, 14 września 2012

Przelew z paypala

Witam,
całkiem niedawno otrzymałem przelew z paypala. 50 zł otrzymałem za wykonanie ankiet w tolunie. Otrzymałem wypłatę i na razie wycofałem się z tego portalu. Po prostu nie chce mi się pisać opinii, ale porównując z innymi panelami toluna wygląda całkiem nieźle i da się chyba na niej najwięcej zarobić.


Miło jest mi zakomunikować, że blog ankietyinfo.blogspot.com ma już 1 rok. Wyszukiwarki indeksują mnie coraz wyżej. Wprawdzie po zapytaniu "płatne ankiety" wiodąca wyszukiwarka mój blog umieszcza dopiero na drugiej stronie, ale już po wstukaniu "ankiety płatne" "ankiety info" znajduje się już na pierwszej stronie (co prawda pod koniec, ale zawsze). Jest więc co świętować.


Na zakończenie dodam jeszcze kilka obrazków z innych paneli badawczych.




Pozdrawiam

PS. W chwili obecnej dużo czasu zajmuje mi uruchamianie portalu takdlatomu.pl Jeżeli ktoś by reflektował na zaprojektowanie przeze mnie prostej strony to proszę o kontakt. Jako, że blog "ankietyinfo" jest o ankietach daję link do ankiety o elektrowniach atomowych, wszystkich zachęcam do głosowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ankietowe paździerze

Witam, jednak zdecydowałem się podzielić poprzedniego posta na dwa. Powód jest taki, że ankiety od opinionstage ładują się bardzo powoli. ...