piątek, 25 stycznia 2013

Mobrog działa!

Witam,
Miałem zrobić sobie przerwę, ale wobec nieustającego zainteresowania ankietami z firmy mobrog postanowiłem zamieścić kolejnego posta. Dostałem bowiem maila z informacją o ankiecie od mobrog.


Przedstawiam to jedynie w formie obrazkowej


[Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro]


[Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro]
Pozdrawiam

Aha w mobrogu mam 7,6 zł, więc brakuje mi 2,4 zł do wypłaty Polecam też moje wcześniejszy wpisy o mobrog. i Kilka słów o mobrog.

Profesjonalną recenzję firmy mobrog możecie znaleźć też na tej stronie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...