niedziela, 10 marca 2013

Myiyo.com i oriflame

Niedawno zarejestrowałem się w firmie myiyo.com. Za samą rejestrację uzyskujemy 2,48 zł. Więc nie jest źle dodatkowe punkty zyskujemy za sam fakt rejestracji kogoś z naszego linku (zarejestrowana osobą musi wypełnić jedną ankietę i jednorazowo mamy 500 pkt.). Muszę przyznać że system wydaje się obiecujący, ale jak na razie nie widzę żadnej ankiety. Sami zresztą zobaczcie to na screenie. I zachęcam wszystkich do rejestracji z mojego referala. Z góry wielkie dzięki.



Ostatnio w filmiku obiecałem wam, że popiszę trochę o mlm. Mlm czyli marketing wielopoziomowy, czy bardziej po polsku sprzedaż bezpośrednia. Od jakiegoś roku czasu moja żona działa od roku w Oriflame. Zasada jest prosta od wszystkich sprzedanych kosmetyków jest dla nas rabat 23%. To dużo i niedużo, wszystko zależy od obrotów. Ale żeby samemu z tego wyżyć trzeba by było mieć chociaż z 5-6 tysięcy obrotu:( i tu się zaczyna cała zabawa. Należy zacząć budować grupę, na sam początek dobrze zebrać chociaż z 5 osób bezpośrednio poleconych (oni mogą budować własne grupy itd, itd.) Poniżej prezentuję screen z moim pierwszym sukcesem w mlm. Dostałem rabat za obrót mojej grupy. Nie czuję, że robię ludzi w balona. Sprzedajemy bowiem realne produkty dobrej jakości, które są niekiedy tańsze niż porównywalne produkty z Rossmana.



Myślę, że niedługo spróbuję także handelku w betterware, avon odpuszczam, wiadomo Oriflame lepszy:)
Pozdrawiam

PS. Jeżeli myślicie o rejestracji w Ori zarejestrujcie się proszę przez ten link. Razem z żoną oferujemy wsparcie dla początkujących konsultantów (katalogi, próbki). Myślę, że warto wstąpić teraz do Ori, bo jest naprawdę ciekawy program dla wstępujących (Nagrody o wartości od 60 do 99 zł, za 1 zł. po dokonaniu całkiem niewielkiego zakupu).

2 komentarze:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...