wtorek, 10 września 2013

Pentagon Online i kolejny zrzut z nowego bloga

Witam kochani mój nowy blog nabiera rumieńców. Oto jak wygląda teraz. Muszę teraz zadbać o najważniejsze. Czyli o częste publikowanie ciekawych wpisów. Może być ciężko, ale tematów raczej nie zabraknie.

Nowy edytor w bloggerze jest świetny ale ja postanowiłem wybrać coś innego. Trzeba się rozwijać.

Dobra to teraz przejdźmy do ad remu:) Pentagon online to całkiem niezły panel. Nowy, ale obiecujący. Ankiety są dosyć łatwe do wypełnienia. Oto zrzut ekranowy.


Pozdrawiam i do następnego razu.

2 komentarze:

  1. ;/ Ja póki co nie otrzymałam przelewu na konto. A czekam juz ponad 2 tyg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziadostwo. Dwa razy w miesiącu przychodzi ankieta do wypełnienia. Nie polecam szkoda czasu na rejestrowanie

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...