wtorek, 10 września 2013

Pentagon Online i kolejny zrzut z nowego bloga

Witam kochani mój nowy blog nabiera rumieńców. Oto jak wygląda teraz. Muszę teraz zadbać o najważniejsze. Czyli o częste publikowanie ciekawych wpisów. Może być ciężko, ale tematów raczej nie zabraknie.

Nowy edytor w bloggerze jest świetny ale ja postanowiłem wybrać coś innego. Trzeba się rozwijać.

Dobra to teraz przejdźmy do ad remu:) Pentagon online to całkiem niezły panel. Nowy, ale obiecujący. Ankiety są dosyć łatwe do wypełnienia. Oto zrzut ekranowy.


Pozdrawiam i do następnego razu.

3 komentarze:

  1. ;/ Ja póki co nie otrzymałam przelewu na konto. A czekam juz ponad 2 tyg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziadostwo. Dwa razy w miesiącu przychodzi ankieta do wypełnienia. Nie polecam szkoda czasu na rejestrowanie

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...