sobota, 9 listopada 2013

Jakaś tam wypłata


Cześć kochani, ciułałem, ciułałem i się dociułałem. Pierwsza wypłata w [Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro] Wtym miejscu chciałbym podziękować wszystkim poleconym, w tym szczególności Niemcorowi. [Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro] wypłaciło mi na Paypala 8 dolców. Niby nic ale zawsze coś. [Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro] wypłaca już od lat i dla mnie jest najbardziej wiarygodną stroną tego rodzaju. To tyle na dziś. Szczegóły na screenach poniżej.

[Screeny wycięte ze względu na moje dobro]

 

2 komentarze:

  1. ile czasu pracowałeś na te pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok czasu i jeden miesiąc ale ostatnie dwa miesiące wyraźnie mi przyśpieszyło przez poleconych

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...