sobota, 9 listopada 2013

Jakaś tam wypłata


Cześć kochani, ciułałem, ciułałem i się dociułałem. Pierwsza wypłata w [Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro] Wtym miejscu chciałbym podziękować wszystkim poleconym, w tym szczególności Niemcorowi. [Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro] wypłaciło mi na Paypala 8 dolców. Niby nic ale zawsze coś. [Fragment tekstu wycięty ze względu na moje dobro] wypłaca już od lat i dla mnie jest najbardziej wiarygodną stroną tego rodzaju. To tyle na dziś. Szczegóły na screenach poniżej.

[Screeny wycięte ze względu na moje dobro]

 

2 komentarze:

  1. ile czasu pracowałeś na te pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok czasu i jeden miesiąc ale ostatnie dwa miesiące wyraźnie mi przyśpieszyło przez poleconych

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...