poniedziałek, 24 lutego 2014

Cenne Opinie. Lider firm oferujących zarabianie dzięki wypełnianiu ankiet w sieci.

Jedną z najbardziej solidnych firm w branży ankietowej (której przez długi czas nie doceniałem) są cenne opinie. Firma n nie oferuje może zbyt wielu ankiet, ale odrzucenia są rzadkie a stosunek wkładanego w wypełnienie ankiety wysiłku do oferowanego zarobku jest według mnie całkiem przyzwoity. Poniżej dwa screeny z ostatniej ankiety.

cenne opinie zarabianie na wypełnianiu płatnych ankiet w sieci i w domu

cenne opinie zarabianie w domu wynagrodzenie płatne ankiety




Serdecznie pozdrawiam i zachęcam się do dzielenia opiniami o tej i o innych firmach.

2 komentarze:

  1. Cenne Opinie blokują konta i zebrane na nich pieniądze z ankiet. Bez podania przyczyny! Tłumaczą się zapisem w regulaminie, który zezwala im bez wyjaśnienia i bez uprzedzenia zablokować zebrane środki. Zalecam dużą ostrożność. 4 miesiące czekałam na wyjaśnienie sprawy, a przysłali tylko enigmatyczne maile, z których nic nie wynika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ja już w sumie tam nie wypełniam. Skupiam się teraz na kilku firmach

      Usuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...