wtorek, 3 czerwca 2014

Marketagent, wreszcie coś się ruszyło. Zarabiam dzięki poleconym

Witam,

nie było mnie bardzo, ale to bardzo długo, za co chciałbym serdecznie przeprosić. Ankietki wypełniam w miarę wolnego czasu, chociaż częściej zdarza mi się  odrzucić udział w badaniu kasując maila, niż przystąpić do żmudnego wypełniania ankiet.
Pisałem wam o moim sukcesie w myiyo,  w którym zarobiłem już 40 Euro, czyli ok. 160 zł. Na podobnej zasadzie działa marketagent, ale w jego wiarygodność przestałem już powoli wątpić. Marketagent "daje" 1 Euro za każdą osobę, która się zarejestruje z linka referencyjnego i wypełni choć jedną ankietę. Ja tych osób zgromadziłem już ponad 80 (wielkie dzięki wszystkim, którzy się rejestrują), a nie zauważyłem żadnych wpływów przez... 4 miesiące. Wcześniej pobrałem  kasę za może dwie osoby. Tak było do wczoraj, bowiem ku swojemu zaskoczeniu i zadowoleniu na moim marketagentowym profilu zobaczyłem 4 Euro więc czym prędzej zleciłem wypłatę (na wszelki wypadek, a co) i dzisiaj na mój paypal przyszły pieniążki. Wspaniale. Oto zrzuty z ekranu.

marketagent zarabianie w internecie dowód wypłaty

marketagent wycią ze stanu konta zarabianie w internecie dzięki poleconym płatne ankiety internetowe

Jak widzicie te 4 Euro mam za poleconych, czyli warto budować sieć, np rejestrując się przez linki na moim blogu. Dzięki zbieraniu poleconych zarabianie w internecie staje się zajęciem godnym uwagi.

paypal zarabianie w internecie na płatnych ankietach opinie na forum i blogu

Wypełniam też inne ankiety, ale jak widzicie, ogólnie szału nie ma, no cóż, kto nie próbuje ten nie ma nic. W myiyo też nazbierałem coś niecoś, chociaż bardzo często moje ankiety są odrzucane.

myiyo płatne ankiety zarabianie w sieci dzięki budowie sieci poleconych
Z innych rzeczy, brałem ostatnio w jednym badaniu jako tajemniczy klient. Sczegółów nie mogę wyjawić. Powiem tylko, że firma Vision Secret Client ma bardzo ciekawą ofertę dla osób poszukujących referencji. Mnie to nie dotyczy, ale może ktoś z Was potrzebuje. Nie wiem, czy oferta ta jest jeszcze aktualna, ale jakiś dodatkowy papier w CV może zrobić wrażenie.

VisionSecretClient VSC praca jako tajny tajemniczy klient Zielona Góra
 Myślę, że już wkrótce zamieszczę kolejne dowody wypłat.

PS. Z ankiety, którą przeprowadziłem wynika, że większość z was nie zarobiła jeszcze  nic w internecie. Jest wiele sposobów, a ja pokazuję wam tylko niektóre. Niedługo uruchomię stronkę, na której opiszę dochody z innych niż ankiety i tajemniczy klient źródeł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...