czwartek, 21 sierpnia 2014

Płatne ankiety internetowe spieszmy się je wypełniać, tak szybko stają się nieaktualne. Miejsce bloga w wyszukiwarkach.

Witam,
wczoraj gdy mój syn poszedł spać mogłem się zabrać. Kurcze okazało się, że bardzo wiele całkiem nieźle płatnych ankiet internetowych przeszło mi koło nosa, bo za późno wziąłem się za ich wypełnianie. Po jednym dniu w wielu miejscach okazało się, że ankiety nie mogę już wypełnić.

Druga sprawa. Złe pozycjonowanie bloga.

 

Jednak prawdziwego szoku doznałem badając jak mój blog radzi sobie po wpisaniu określonych fraz w różnych wyszukiwarkach internetowych.Okazało się że po wpisaniu w czołową wyszukiwarkę frazy "płatne ankiety" (ciekawe, czy automat uzna to za niedopuszczalny keywording) mój blog znalazł się na 6 stronie, tak jest nie na 6 pozycji  lecz stronie. Co ciekawe faceboookowy profil znalazł się na miejscu 8. Dziwne bo na profilu mam tylko zajawki do bloga, które publikuje mi aplikacja RSS Grafitti i nieco ponad 50 lików, a odwiedzin profil ma bardzo mało. Nic to, patrząc się kto był wyżej zobaczyłem oprócz wartościowych pozycji wiele różnego rodzaju śmiecia internetowego obiecującego niebotyczne wielkie kwoty do zarobienia w sieci. Dzięki wartościowych pozycjom zarejestrowałem się jednak w kilku kolejnych firmach, m.in. w mynpanelbase.com.

nowa firma oferujaca płatne ankiety internetowe

Tradycyjny już blok zrzutów ekranowych z różnych firm oferujących płatne ankiety internetowe.

cenne opinie firma umożliwiajaca zarabianie w domu
nowa ankieta od cennych opinii, 2 złote zgarnięte (chociaż z obrazka powyżej wcale to nie wynika).

smg/krc sprawdzona firma płatne ankiety


smg/krc sprawdzona firma
smg/krc opinie forum
Smg krc millwrd brown, bardzo uczciwa firma. Zawsze jak pytają się co widziałem na tym obrazku przypomina mi się scena z filmu "C.K. Dezerterzy"

płatne ankiety internetowe odrzucona ankieta.
 W epanelu nie zdążyłem, cóż...

.imas uczciwa firma płatne ankiety internetoweimas zarabianie w sieci
  Imas online pocieszył mnie jednym punktem, zawsze coś.

ipoll czy warto
ipoll wypełnianie płatnych ankiet
W ipoll, jak zwykle nie zakwalifikowałem się, mam tam 17 dolców, a muszę mieć 25. Więc czekam, zaby ostecznie zweryfikować tą stronę.

Mysurvey nalepsza firma oferujaca ankiety internetowe
 W mysurvey nie zdązyłem wypełnić ankiety, czyżby kapitał niemiecki?

jeden z najlepszych paneli oferujących płatne ankiety internetowe zarabianie w sieci
panelopinea dobra i rzetelna sprawdzona firma

W panelopniea też nie zdążyłem :(

Pierwsza wypłata z pentagononline.

nowa firma umożliwiająca zarabianie dzięki ankietom internetowym

pentagononline zarabianie w siecipentagononline wypłacalne firmy
Tak więc jak widać na obrazkach powyżej jak kasa dojdzie mi konto bankowe, firmę tę bedzie można dodać do sprawdzonych. Kurcze screeny z tego posta posłużyłyby mi na 3 wpisy, ale jak wiecie wyszukiwarki lubia podobno długie wpisy, ale tylko podobno, bo nigdy z nimi nic nie  wiadomo.

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...