wtorek, 16 września 2014

Spidermetrix wraca do gry

Witam, dzisiejszy wpis poświęcę australijskiej firmie spidermetrix.com.Pisałem o niej już w dość dawno temu. Od tamtej pory nie udało mi się dotrzeć co prawda do magicznej granicy 300 punktów, co równałoby się 50 dolarom australijskim. Na razie mam jedynie 106 punktów za wypełnianie Quickies, czyli około 17 dolarów australijskich. Poleceni się tu nie popisują, ale liczę na Was. O tym jak przekonać komputery, serwery, że nie mieszka się w Polsce,  a np. w Australii (potrzebne w spidermetrixie), Niemczech, Austrii (marketagent), możecie się dowiedzieć m.in. w tym poradniku (radzę przeczytać wszystkie jego części). Ja rejestrowałem się zawsze z Polski, ale kusi mnie założenie drugich kont właśnie ze zmienionym regionem zamieszkania.
Jeżeli ktoś wa ma takie doświadczenie, proszę niech da znać, napisze z jakich narzędzi korzysta, czy wszystko przebiega bezproblemowo.
W każdym bądź razie ostatnio na spidermetrixie było chyba z 8 mini płatnych ankiet (Quckies), wypełnienie jednej trwa z 15 sekund. Za jedną dostajemy 17 centów australijskich (czyli około 50 groszy). Myślę, że mimo powolności zarabiania opłaca się a jak jeszcze pomieszacie z proxy, IP i wymyślicie sobie fikcyjny adres to może być, bardzo, ale to bardzo sympatycznie. Wybór drogi postępowania pozostawiam wam. Na zakończenie zachęcam wiem was do rejestracji w spidermetrixie.


spidermetrix płatne ankiety sprawdzona firma

spidermetrix wypełniaj płatne ankiety

Płatne ankiety, sprawy bieżące

Na zakończenie chciałbym się podzielić z wami moimi osiągnięciami z wypełniania płatnych ankiet internetowych. Wreszcie ruszyło się coś w hiving. Wypełniłem już dwie ankiety mam 480 punktów a 400 kolejnych czeka na rejestrację. Hiving ogłosiło konkurs na werbowanie do nich nowych ludzi. Jeżeli chcesz mi pomóc wygrać zarejestruj się z mojego referala. Jeżeli chodzi o wypłaty, to otrzymałem na konto kasę z pentagon online (20 zł), a z I-say (wcześniej ipsos) wysłałem żadanie, aby przysłali mi voucher Ticket Compliments na 25 złotych.

To tyle na dziś, zachęcam do komentowania i dzielenia się moimi treściami za pomocą mediów społecznościowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...