Witam, dziś tylko infografika z zakresu szeroko rozumianego marketingu internetowego. Wiem, że na stronie tematycznej o tak wąskiej niszy, zbaczanie z głównego tematu może być trochę ryzykowne. Ale sami wicie rozumicie, blog to blog, a nie żaden tam portal. Wszystkich zainteresowanych
ankietami internetowymi zapraszam do czytania wcześniejszych i późniejszych postów. Jeśli podoba wam się ta grafika to lajkujcie i szerujcie.
Myślę, że najistotniejsze jest zdanie z końcówki: Content marketing nie funkcjonuje w próżni. Trzeba zintegrować go z optymalizacją strony, marketingiem mailowym, mediami społecznościowymi i innymi strategiami marketingowymi (tłumaczenie bardzo luźne).
źródło:
Target Latino
ciekawa ;)
OdpowiedzUsuńInfografika trafnie obrazuje główne założenia Inbound Marketingu. Ta strategia marketingowa często nazywana jest strategią przyszłości. Główny sukces opiera się na podejmowaniu takich działań w sieci, by potencjalni klienci samodzielnie odnaleźli to, czego szukają.
OdpowiedzUsuńJa całkiem niedawno dowiedziałem się o marketing automation i muszę przyznać, że jest to bardzo fajne rozwiązanie. W szczególności w zrozumieniu tego zagadnienia pomógł mi wpis https://push-ad.com/blog/7-praktycznych-przykladow-wykorzystania-marketing-automation/ i już wiem, ze chcę wiedzieć więcej na ten temat.
OdpowiedzUsuńCo by nie było to marketing internetowy na ten moment jest najbardziej rozwinięty. Ja jestem zdania, że bardzo fajnie sprawdza się pozycjonowanie stron. Już nawet czytałam na stronie http://www.biuroprasowe.pl/artykuly/718/co-to-jest-seo czym jest SEO i myślę, że warto to wiedzieć.
OdpowiedzUsuńSuper wpis. Wszystkie informacje tutaj zgromadzone jak najbardziej pomocne
OdpowiedzUsuńMyślę, że w dzisiejszych czasach marketing szeptany to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Z takiej opcji korzysta mnóstwo firm.
OdpowiedzUsuńciekawie napisane
OdpowiedzUsuń