czwartek, 28 kwietnia 2016

Nowe konkursy inwestycyjne w 2016 r.

Witam,

postanowiłem wykorzystać, to że mam powera do pisania i napisać posta:) Czasami pisałem już na tyle zmęczony, że literówka goniła literówkę. Czujni czytelnicy wszystko wychwytują, dzięki wam za to. Ale mój pomysł to nie będzie strumień świadomości (spokojnie kochani), ale zwarty blok przydatnych (mam nadzieję) informacji.

Nowe konkursy inwestycyjne

Regularnie uczestniczę w konkursach inwestycyjnych, co polecam i wam. Oprócz okazji do zarobienia kilku groszy (czasami główne nagrody rzeczowe i pieniężne w konkursach forexowych pozwoliłyby nam szaraczkom ustawić się na całe życie, ale jak wiadomo wygrywają tam najczęściej profesjonaliści) zaletą tych konkursów jest poszerzenie własnej wiedzy o rynkach finansowych. Dla brokerów jest to jedna z lepszych form reklamy. A wierzcie mi oni sobie nie dadzą zrobić krzywdy (patrz Wilk z Wall Street).

Ostatnio moją uwagę zwróciły dwa konkursy. Podaję do nich linki.


ING Turbo wyzwanie konkurs inwestycyjny 2016 wyniki

Moje wyniki w grze inwestycyjnej ING Turbo Wyzwanie


Wpis wkrótce nieco rozwinę (opiszę swoje osiągnięcia = sukcesy i porażki). A póki co zachęcam was do opisywania swoich doświadczeń związanych z konkursami inwestycyjnymi.


13 komentarzy:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...