poniedziałek, 19 marca 2018

Opinie.pl - portal z ankietami, w którym warto być

Witam kochani,
ostatnio miałem duże perturbacje w życiu zawodowym, stąd też na blogu nie publikowałem zbyt wielu treści. Teraz mam chwilkę wolnego czasu, więc uzupełniam zaległości. Jedną z nich jest opis programu opinie.pl

Opinie.pl moim okiem

Od dłuższego czasu w sieci czytałem pochlebne o programie. Jak możecie się domyślać pochodzą one od osób, które zarabiają głownie na poleceniach (czyli takich jak ja:).No dobrze, pomyślicie sobie. "A czy taki zwykły wypełniacz/wypełniaczka ankiet może coś zarobić w tym programie nie budując sieci poleconych?". Moja odpowiedź brzmi "tak". Nie nastawiajcie się tylko na setki złotych miesięcznie. Realnie może to być doładowanie telefonu za 20 zł raz na miesiąc, lub przelew na paypal (50 PLN) raz na 2- 3 miesiące. Oczywiście wszystko zależy od profilu. 

Czy warto się zarejestrować?


Decyzja należy do was. Moim zdaniem "tak". Zresztą zdecydowana większość osób, która wypełniła ankietę dotyczącą firm oferujących zarabianie na dzieleniu się opiniami myśli ponownie. Zalety firmy to: duża liczba ankiet, które nie są zbyt nużące, regularne wypłaty (ok 15 dnia każdego miesiąca). Dlatego jeżeli rozważasz dorabianie dzięki ankietom to radzę ci zarejestrować się w opinie.pl, oczywiście najlepiej używając do tego mojego linku referencyjnego. Thank you from mountain.



 Pozdrawiam i do następnego. Za wszelkie komentarze będę bardzo wdzięczny.

75 komentarzy:

  1. Portal wygląda interesująco. Spróbuję swoich sił w wolnej chwili. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą stronę. Kiedyś udało mi się rozwiązać kilka ankiet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem. Interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący wpis. Będę częściej zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis, oby więcej takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. Lubię blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe informacje. Pierwszy raz czytam o tym portalu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Lubię taką tematykę, interesuję się tym. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skuteczna reklama Lublin to najlepszy sposób na poprawienie pozycji firmy oraz zdobycie większej ilości odbiorców. Z jej pomocą można zwiększyć swoje zyski i osiągnąć sukces.
    Reklama Lublin

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog. Bardzo ciekawa tematyka się tutaj znajduje. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog. Bardzo ciekawa tematyka. Naprawdę jestem pod dużym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Opinie.pl to zdecydowany lider w branży płatnych ankiet. Dużo zaproszeń, dobra płaność i ekspresowe wypłacanie nagrody. Na wieli plus również system poleceń. Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele jest takich blogów, ale ten jest oryginalny i pełen pozytywnych informacji. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tematykę, która znajduje się na tym blogu. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog. Bardzo ciekawa tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog pełen ciekawych informacji i pozytywnej energii. Warto tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesujący temat. Ankiety to dobry sposób na zabicie czasu.

    OdpowiedzUsuń
  21. ile moge zaprosic znajomych?czy jest jakis limit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za interesujące informacje. Znalazłem podobne info na ten temat niedawno, czytaj tutaj, jeśli zainteresowany

      Usuń
  22. Nie wiem osobiście jak to wygląda sprawa z ankietami online, ale dużo można znaleźć informacji na ten temat w internecie. Czy możemy zlecać płatność tradycyjną https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/przelewy-tradycyjne-w-e-commerce-czy-wciaz-maja-sens jeśli chodzi o wypłatę środków z takiego konta? Czy w tym przypadku należy mieć jakieś konto PayPal itp.?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa sprawa z tymi ankietami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się za autorem posta. Portal Opinie.pl jest godny polecenia i w pełni wypłacalny.Opinie.pl to polski portal numer 1.Na swoim mini blogu również polecam ten portal:
    https://platneankietydlawas.blogspot.com/2017/11/polski-portal-numer-1.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że zainteresował mnie ten temat. Będę zaglądać częściej na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie interesowałam się ankietami, ale ten portal wygląda na naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ankiety to ciekawa opcja, warta wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jakoś nie przepadam za wypełnianiem ankiet. Nie mam do tego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć :) Ja wypełniam ankiety od blisko 10 lat. Oczywiście traktuje to jako fajny dodatek do stałej pracy. Co jest ważne przy wypełnianiu ankiet? - Na pewno rzetelność i cierpliwość. Odpowiadaj na pytania opisowe w sposób wyczerpując. Poświęć odpowiednią ilość czasu na wypełnianie ankiety, nie "stukaj" na szybko. Często niektóre pytania się powtarzają, tylko są ubrane w inne słowa. Uważaj na pytania kontrolne.

    Warto również należeć do kilku Paneli, ponieważ w ten sposób możemy powiększyć zarobi. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na swojego bloga, gdzie także poruszam ten temat: www.testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem dlaczego, ale jakoś te ankiety nigdy za mną nie przemawiały. Zdecydowanie lepiej dla mnie jest założyć sklep internetowy, później podpiąć płatności https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje i mieć pewność, że to co sprzedam to zarobię. Tutaj jesteśmy sami sobie panem, a wypełnianie jakiś ankiet wydaje mi się nierealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz wyboru odpowiedniego systemu płatności warto jest też zastanowić się nad metodami wysyłki jakie będziemy oferować klientom. Aby zapewnić im możliwe jak największą ofertę wielu firm kurierskich, warto jest zintegrować sklep z systemem Sendit. Dzięki niemu kupujący mogą dobrać sobie najbardziej korzystny sposób dostawy. Po nadaniu paczki możemy ją potem monitorować dzięki śledzeniu przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ co pozwala nam określić stan naszej wysyłki. Integracja sklepu z Sendit jest bardzo opłacalna i z reguły dzięki temu możemy znacznie obniżyć koszty przesyłek.

      Usuń
    2. No i oczywiście nad porządnym pakowaniem towarów, by nie uszkodziły się w transporcie. Osobiście polecam sprawdzić sobie taśmy klejące od https://tcmservice.pl/ tym bardziej że jest możliwość zamówienia także z nadrukiem

      Usuń
  31. Wypełnianie ankiet z jednej strony jest proste i szybkie, z drugiej może się trochę nudzić i nie być bardzo dochodowe. Na początek lub jako dodatek pewnie jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie. Ankiety to zajęcie dla osób posiadających dużo wolnego czasu, chcących zarobić kilka groszy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie rozwiązanie jest bardzo dobre przy pisaniu choćby prac licencjackich. Widziałam wiele takich ankiet na forach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę powiedzieć, że to jest bardzo ciekawa kwestia. Nigdy wcześniej się tym nie interesowałam. Nie spodziewałam się, że na ankietach można zarobić kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Opinie.pl to zdecydowanie jeden z lepszych polskich paneli. Dodatkowo prawdopodobnie również jeden z największych.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Własna firma jest dobrym pomysłem na zarabianie, a jak własna firma to i reklama. Warto tu postawić na https://sfeo.agency/pozycjonowanie-stron-krakow/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy wpis. Zarabianie dodatkowych pieniędzy w internecie na ankietach to chyba najprostszy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy blog i fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja raczej takich miejsc nie odwiedzam bo po prostu nie potrzebuję z nich korzystać. Za to jak zaglądam na stronę https://smartix.pl/ to wtedy wiem dokładnie co pojawia się z nowości i na jakie promocje można liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę bliżej się przyjrzeć wspomnianemu portalowi.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie napisane ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe, warto sprawdzić ten program

    OdpowiedzUsuń
  46. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze warto próbować nowych rozwiązań na dodatkowy zarobek.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiele młodych osób w ten sposób zarabia swoje pierwsze pieniądze i może doświadczyć pozytywnych lub negatywnych skutków związanych z ich wydawaniem na różne cele.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super opisana sytuacja. Podoba mi się ten wpis i jego wartościowa treść.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  51. Znajdź najlepsze konto oszczędnościowe dzięki rankingu. Porównaj oprocentowanie i korzyści, wybierz ofertę dopasowaną do swoich celów finansowych. Maksymalizuj zyski ze swoich oszczędności już dziś!
    http://www.ikontabankowe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przyznam że bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda to bardzo ciekawie. Podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...