środa, 7 września 2011

Dodatkowe 20 zł

Dziś zarobiłem 20 PLN z tajemniczego klienta. Więcej nic nie napiszę bo mnie jeszcze zwolnią, a dodatkową kasę trzeba szanować. Co nie? Aha nie obrażajcie się ale wszystkie moje blogi połączyłem z [skreślone, nie obrażajtie się].
Gdybym coś zarobił, to oczywiście nie dam znać, bo zgodnie z regulaminem nie mogę się dzielić takimi informacjami.
Obecnie moja działalność na polu wypełniania płatnych ankiet w internecie jeszcze raczkuje, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni
Pozdrawlajem, zachęcajem do komentowania. Nu wypełniajtie te ankietuszki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...