sobota, 10 września 2011

Pierwsze doświadczenia z ankietami w sieci

Hello,
dawno mnie nie było więc postanawiam to wynagrodzić. Jeżeli chodzi o ankiety to nędza na toluna.com wypełniłem jedną za 15 punktów. Ankieta z GlobalTestMarket zdobyłem jedynie 5 pkt.. Obecnie mam 15 a do wypłaty kasy czekiem trzeba mieć 1000(: Dzwonili do mnie z secret client, niestety nie spełniłem warunków. No i 40 PLN poszło się...


Trzymajcie się, o dalszych przychodach będę oczywiście informował.
PS. Nie wiedzieć czemu  wpis ten ma niemal 1000 wyświetleń. W późniejszym czasie nie pisałem już tak krótkich postów. Jeśli jakimś cudem wyszukiwarka skierowała was do tego wpisu to zachęcam was także do odwiedzania strony głównej i podstrony z przeglądem płatnych ankiet internetowych.

1 komentarz:

  1. Znajomego Witam, dzięki za odwiedziny mojego bloga, jestem bardzo zadowolony, pocałunki i dzień dobry!
    Obrigada, pela sua visita em meu blog, fico muito feliz, beijos!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...