poniedziałek, 5 września 2011

Zarabianie na ankietach?

Od pewnego czasu interesuje mnie niezwykle modne zagadnienie zarabiania w sieci. Kilka miesięcy temu zarejestrowałem się w Jakość Obsługi. Fragment tekstu zmieniony
Od jakiegoś czasu (dwa tygodnie) zainteresowałem się ankietami internetowymi. W googlach szukając informacji o możliwości zarabiania na płatnych ankietach znalazłem stronę: www.ankietki.com. Zarejestrowałem się w niemal wszystkich firmach z tego wykazu.
O szczegółach (wynikach finansowych) będę informował w następnych wpisach.
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania oraz dzielenia się moimi wpisami poprzez portale społecznościowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...