poniedziałek, 21 listopada 2011

Aviva Zespół i kredyt hipoteczny

Witam,
dziś nie będę pisał o ankietach, ale o finansach osobistych. Od marca spłacam kredyt hipoteczny zaciągnięty w banku pekao sa. Kredyt na sumę 101 tysięcy wziąłem razem z żoną w ramach programu rodzina na swoim. W chwili obecnej płacimy ratę o wysokości 565 zł, z czego 316 zł to spłata kapitału, natomiast pozostała część to odsetki. Drugie tyle to odsetki spłacane przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
Kredyt mamy na 20 lat, ale zrobimy wszystko, aby spłacić go wcześniej.
W tym celu zrezygnowałem ze swojego ubezpieczenia grupowego w Avivie, pozyskując w ten sposób 3600 zł. Na wcześniejszą spłatę przeznaczyliśmy 2500 zł.
O nowym przekalkulowaniu poinformuję was wkrótce.


PS. Po trzech latach mamy spłacone 30 kafli. Na blogu nie będę się już zajmował finasami osobistymi, ani mystery shoppping, a skoncentruje się na zarabianiu w sieci, a szczególnie na płatnych ankietach online.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie słyszałam o tej firmie. W sumie ja jestem osobą która pracuje za granicą i mi zależało na kredycie w Polsce. Jednak trafiłam na https://kredytyzagranica.pl/blog/praca-za-granica-i-kredyt-w-polsce i wiem już że jest to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredyty hipoteczne to już dość poważne kredyty i je zazwyczaj zaciągamy na wiele lat. Jeśli ja potrzebuję gotówki teraz i do tego w walucie obcej to wybieram pożyczkę wielowalutową https://cinkciarz.pl/pozyczki która spełnia wszelkie moje wymagania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne, czy mieszkasz w Koszalinie, Wałbrzychu czy Kaliszu. Biorąc kredyt hipoteczny warto wcześniej porozmawiać o tej sprawie z fachowcami. Sprawdzony doradca finansowy pomoże i wyjaśni Ci wszystkie niejasności zawarte w umowie. Jest to zobowiązanie na lata, dlatego warto być świadomym, co się podpisuje. Ja korzystałem z https://turlus.pl/bezplatne-konsultacje-kredytowe/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oferujemy wysokiej jakości pożyczki gotówkowe długoterminowe, także dla zadłużonych. Jeżeli posiadasz wpis w bazach BIK i KRD, u nas bez problemu skorzystasz z pożyczki. Wystarczy przeprowadzić jej symulację, wysłać wniosek i potwierdzić swoją aplikację. Potrzebujesz chwilówki? U nas bez zbędnych formalności pożyczysz środki finansowe na dowolny cel. Podchodzimy indywidualnie do każdego z klientów i doradzamy najlepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuje Was kredyt hipoteczny w Niemczech, ale nie wiecie jak się za to zabrać? Zapraszamy do nas, a my znajdziemy najkorzystniejszy kredyt w Niemczech. Możemy zmienić aktualny kredyt na jeszcze tańszy albo skonsolidować kilka kredytów w jeden. Nasze usługi są kompleksowe, dlatego gwarantujemy, że każdy z naszych klientów będzie bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe informacje dotyczące finansów zawsze są godne uwagi. Bardzo spodobał mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałem podobna sytuację z której ciężko było się wybronić normalnymi środkami. Rodzina poleciła mi niezależnego doradcę kredytowego Tomasz Wostal, bezprecedensowo udało się nam wszystko ogarnąć z pomocą Pana Tomasza. Doradca kredytowy Tomasz Wostal jest moim zdaniem najbardziej odpowiednią osobą w kwestii pomocy osobom z taką lub pochodną sytuacją do mojej. Jednym słowem profesjonalizm, polecam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Promocje bankowe to klucz do lepszych finansów. Znajdź ofertę dopasowaną do swoich potrzeb i ciesz się dodatkowymi korzyściami bez trudu! http://www.ikontabankowe.pl/

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...