środa, 7 grudnia 2011

Spidermetrix.com i mystery shopping.

Witam,
dziś prześlę wam kilka screenów z spidermetrix.com. Zarejestrowałem się u nich, ale nie ma tam w zasadzie ankiet adresowanych do Polaków jest Grecja, Cypr i Ukraina. Dużo ankiet jest adresowanych do dla nas egzotycznych krajów jak Filipiny, Indie, Malezja, czy Republika Południowej Afryki. Jeżeli jestem w błędzie to proszę niech mnie ktoś poprawi. Jedyna możliwość zbierania punktów w spidermetrix.com to dla naszych rodaków wypełnianie mini ankiet tzw. Quickies. W porównaniu np. z Toluną opłaca się je wypełniać o wiele bardziej. W chwili obecnej mam 31 punktów, to jest 5 dolarów australijskich, aby wypłacić kasę trzeba mieć 300 punktów więc jeszcze trochę mi brakuje.




Na sam koniec coś z innej beczki. Dziś brałem udział w badaniu typu tajemniczy klient. W ciągu kilku ostatnich miesięcy zarobiłem od firm CMB Test i Vision Secret Client nieco ponad 100 zł. Ciekawa dyskusja na temat pracy tajemniczego klienta znajduje się tu. No cóż chyba świat się kończy. Daję linki do gazeta.pl.

Jeśli chcielibyście mnie wesprzeć zarejestrujcie się do spidermetrix.com z tego linka

Pozdrawiam

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...