czwartek, 12 lipca 2012

Nowe ankiety, lato 2012

Witam,
Dziś garść informacji o nowych ankietach. Jestem właśnie po wakacjach. Ale w czasie urlopu też wykonałem kilka ankiet. Poniżej zrzut z mojej skrzynki pocztowej.



Na sam początek kilka informacji o mysurvey. Mam z powrotem 910 punktów, więc mógłbym odebrać już bon do tesco, carrefoura, c&a i innych firm za 750 punktów o wartości 25 zł. Poczekam aż uzbieram 1400 punktów to będę miał bon o wartości 50 zł.Poniżej zrzut stanu mojego konta.



Mam też inne ankiety, o których napiszę mam nadzieję jeszcze więcej w następnych postach. Cieszę się, że mój blog o ankietach cieszy się coraz większą popularnością.


Pozdrawiam

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...