środa, 25 lipca 2012

Zadania internetowe nowy sposób na dochody

No witam,
Ciesze się, że mój blog o zarabianiu na ankietach cieszy się coraz większą popularnością. Kiedyś na forum L[dowiedzcie się jakim] przeglądałem co nieco posty w temacie zadania internetowe. Zarejestrowałem się nawet na jednym z portali ale za bardzo nie chciało mi się tych zadań wykonywać. Nie miałem po prostu czasu na zabawę.

Przeglądając ostatnio youtuba zobaczyłem, że wystukując hasło zarabianie na ankietach wyskakuje mało sensownych filmików instruktażowych (dla mnie to dobrze). W zasadzie pojawił się jeden interesujący mnie film i nie o ankiety tu chodzi ale chyba raczej o zadania internetowe
Zarejestruję się w tym portalu i będę was informował o skutkach.

Wkrótce zamieszczę podsumowanie mojej rocznej współpracy z epanel

Pozdrawiam

PS. Usunąłem pewne treści ze względu na moje stany lękowe związane z wizją ukarania przez twórców zielonego robota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...