niedziela, 12 sierpnia 2012

Autorzy gościnni poszukiwani

Witam,
dziś zamieszczam jedynie jeden zrzut z ekranu z liczba moich punktów w mysurvey. Teoretycznie mógłbym dokonać dokonać już realizacji drugiego bonu (za 25 zł. ale czekam aż dozbieram do 50 zł). Niestety według mnie sposób przeliczania punktów na bony uległ według mnie zmianie na niekorzyść. O pierwszym bonie pisałem w tym poście. Oto i zrzut z ekranu.



Analizując źródła ruchu sieciowego na mojej stronie zauważyłem, że jest dużo zapytań o stronę mobrog.com. Troszkę pisałem o tym już tutaj. Za dużo nie mogę powiedzieć o tym panelu powiedzieć. Na razie mam uzbierane 3,6 zł w sumie już nie pamiętam za co je dostałem. Ankiety nie miałem już od bardzo długiego czasu. Oto obiecany już wcześniej zrzut z ekranu. Wypłatę obeicują od 10 zł.


Ale nie o tym miałem pisać. Mam nowy pomysł na rozwój tego bloga. Chodzi mi o możliwość gościnnego opracowywanie postów. Nie chodzi mi o to, żebyście wykonali za mnie pracę a ja zbiorę laury. ale w rzeczywistości wypełnianie ankiet to żmudne i nieco meczące zajęcie. Za najciekawsze posty obiecuję drobne nagrody. Szczegóły w kontakcie mailowym lub przez moje konto Google+. (W pasku widgetów po prawej stronie dodałem też animowany link do konta Google+ i do kanału RSS i subskrycji mailowej). Pomysł zaczerpnąłem z bloga "Spice Up Your Blog".

Chciałem zamieścić kod formularza kontaktowego, który znalazłem tutaj, ale coś nie działa. Więc piszcie na moje konto Google+ bądź zastawiajcie swoje maile w komentarzach
--------------------------------------------------------------------------------

Artykuł, który zostanie opublikowany na łamach ankietyinfo.blogspot.com, powinien spełniać następujące wymagania:

podpisanie się (może być ksywka i imię);
temat związany z ankietami, zarabianiem w sieci, mystery shoppingiem i finansami osobistymi;
treść musi być zgodna z moimi dotychczasowymi działaniami;
w zrzutach z ekranu nie podawajcie danych osobowych;
poprawny styl gramatyczny, unikatowa treść;
nie przesadzajcie z linkami;

Zapraszam do kontaktu po szczegóły. Tak jak pisałem autorzy najciekawszych postów mogą liczyć na małą nagrodę.

--------------------------------------------------------------------------------

Już wkrótce zamieszczę post o zarabianiu jako tajemniczy klient. W tym roku za trzy zadania zarobiłem już 120 zł.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...