poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Pieniążki z Ipsosa

Już trochę się niepokoiłem brakiem sygnału od Ipsosa (teraz I-say), ale dzisiaj odebrałem pocztę. Patrzę a tu list z Niemiec. Twarz mi się rozchmurzyła i szybko pobiegłem do mieszkania otworzyć list. Nie myliłem się, otrzymałem bon Ticket Compliments od spółki Edenred o wartości 50 zł. Uf. bardzo przydadzą mi się te pieniądze pod koniec miesiąca.

płatne ankiety bon

Bon Tisket Complment edenred

Było też kilka ankiet epanel.pl i GlobalTestMarket. Nie dostałem się ale z Globaltestmarket.com dostałem 5 punktów a z epanel.pl o,2 zl.


płatne ankiety epanel




Pozdrawiam i zachęcam do komentowania wpisów. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...