piątek, 14 września 2012

Przelew z paypala

Witam,
całkiem niedawno otrzymałem przelew z paypala. 50 zł otrzymałem za wykonanie ankiet w tolunie. Otrzymałem wypłatę i na razie wycofałem się z tego portalu. Po prostu nie chce mi się pisać opinii, ale porównując z innymi panelami toluna wygląda całkiem nieźle i da się chyba na niej najwięcej zarobić.


Miło jest mi zakomunikować, że blog ankietyinfo.blogspot.com ma już 1 rok. Wyszukiwarki indeksują mnie coraz wyżej. Wprawdzie po zapytaniu "płatne ankiety" wiodąca wyszukiwarka mój blog umieszcza dopiero na drugiej stronie, ale już po wstukaniu "ankiety płatne" "ankiety info" znajduje się już na pierwszej stronie (co prawda pod koniec, ale zawsze). Jest więc co świętować.


Na zakończenie dodam jeszcze kilka obrazków z innych paneli badawczych.




Pozdrawiam

PS. W chwili obecnej dużo czasu zajmuje mi uruchamianie portalu takdlatomu.pl Jeżeli ktoś by reflektował na zaprojektowanie przeze mnie prostej strony to proszę o kontakt. Jako, że blog "ankietyinfo" jest o ankietach daję link do ankiety o elektrowniach atomowych, wszystkich zachęcam do głosowania.

7 komentarzy:

  1. Nie specjalnie jakoś przemawiają do mnie te ankiety online. Widzę iż wiele osób z tego sobie żyje, ale aby zrobić przelew online czyli płatność https://www.cashbill.pl/platnosci to jak dla mnie PayPal nie jest zbytnio wiarygodny. Wolę sprawdzone i nasze Polskie źródła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem do końca o co chodzi z tymi płatnymi ankietami, ale bardziej interesuje mnie kwestia przelewu z PayPal. Mimo wszystko u nas w kraju nadal króluje płatność https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/przelewy-i-przekazy-bankowe a sam PayPal jest gdzieś daleko. Tylko mi się wydawało, że system ten służy bardziej do płatności niż przelewów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem do końca pewny, ale chyba aby uzyskać taki przelew to trzeba mieć kartę walutową. Dobrą ofertę np. dla studentów mają w https://www.igoriacard.com/anonimowa-karta-dla-studentow gdzie taka karta jest dostępna dla tej grupy. Myślę, że rozsądnym byłoby wyrobienie sobie tego typu karty walutowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze takie rzeczy piszesz, oby jak najwięcej osób tu trafiło

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś chyba zdarzyło mi się raz czy dwa skorzystać z tego rozwiązania płatności, ale jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu. Na ten moment najbardziej podoba mi się funkcjonalność płatności online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online z których korzystam już od pewnego czasu. Bardzo bezpieczne i przede wszystkim szybkie przesyły pieniężne to jest to co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osoby pracujące w Anglii mogą też skorzystać innej ciekawej opcji, czyli wykonywaniu przelewów za pomocą usługi https://klik-24.com/.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...