czwartek, 6 września 2012

Super ankieta z Gfk

Witam,
obserwując zapytania kierujące was do mojej strony widzę wielkie zainteresowanie ankietami mobrog. Niestety nie mogę wam nic więcej powiedzieć, niż to co napisałem w poprzednich postach. Jak to się mówi, pożyjemy zobaczymy. W Paidviewpoint mam 1,69$.
Ale o tym później. W tej chwili chciałbym przedstawić wam superankietkę, do wypełniania której zaproszenie przysłało Gfk Polonia.


Jeżeli bym zakwalifikował do tego badania to zgarnąłbym około 20 złotych. Ale niestety nie udało się. Jako nagrodę pocieszenia dostałem jedynie 10 pkt. Zawsze coś.


Wypełniłem jeszcze krótka ankietkę demograficzną, za którą zgarnąłem 25 pkt. Oto stan mojego konta punktowego.


Pozdrawiam

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...