środa, 12 października 2016

Marketagent - moja opinia

Witam,
ostatnio było bardzo dużo ankiet, nawet tak dużo, że nie wszystkie jestem w stanie wypełnić. Dziś kilka słów i opinii o firmie Marketagent. O firmie dowiedziałem się chyba z jakiegoś forum o zarabianiu w internecie. Nieważne, w każdym bądź razie ostatnio po dłuższym czasie milczenia otrzymałem od nich zaproszenie do wypełnienia ankiety.





To tyle na dzisiaj. Jeżeli jesteście zainteresowani zarabianiem w marketagent, to możecie się zarejestrować poprzez baner zamieszczony przeze mnie poniżej.

PS. 7 marca 2017 Ostatnio marketagent przesyła nieco więcej ankiet. Wielkie dzięki wszystkim, którzy zdecydowali się zarejestrować przez moje linki i banery.

4 komentarze:

  1. polecam ankietyvw mysurvey

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Szkoda, że ostatnio troszkę mniej piszesz tutaj, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki bardzo. Na razie zawieszam pisanie bloga. Ale bez obaw wrócę do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga o zawieszeniu pisania bloga jest nieaktualna. Działam cały czas aby polecać wam sprawdzone firmy oferujące płatne ankiety internetowe.

      Usuń

Ankietowe paździerze

Witam, jednak zdecydowałem się podzielić poprzedniego posta na dwa. Powód jest taki, że ankiety od opinionstage ładują się bardzo powoli. ...