niedziela, 9 czerwca 2013

Marketagent i zarabianie w bitcoinach

Witam po bardzo długiej przerwie.

Jak wiecie zostałem tatą. Także zawodowe obowiązki powodują, że nie mam czasu na blogowanie. Ostatnio w temacie ankiet niewiele się dzieje. Ale kontynuuję wypełnianie dla kilku firm. Dzisiaj opowieść o Marketagent. O firmie pisałem już zresztą raz tutaj.




W marketagent ankiety są bardzo rzadko, ale są za to dobrze płatne. Pozytywem jest też to, że już za sama rejestrację dostaje się 1,5 euro. W tej chwili mam dwa euraki i jeszcze zero poleconych. Z pewnych względów nie chciałem zamieszczać tutaj bannerów. Program poleconych w marketagent wydaje się bardzo interesujący. Dwa euraki mogę już wypłacić na Paypal. Ale póki co się wstrzymam. Firma ma bardzo ciekawy program dla webmasterów

Każdy nowy respondent jest dla nas bardzo ważny, dlatego za polecenie nowego respondenta, który zarejestruje się w serwisie przez dany baner/link Marketagent.com przeleje na Pana/Pani konto 4 PLN. Warunkiem przelewu jest rejestracja i udział nowego respondenta w przynajmniej jednej ankiecie.






PS. Kolega Piotr na stronie Jak zarobić przez internet zaczął pisać ostatnio o bitcoinach. Temat bardzo mnie zainteresował, ale nie mam kasy na inwestycje w karty graficzne ATI ani w układy ASIC. Gdyby ktoś chciał zasponsorować pieluchy, wdzięczny za wiedzę zawartą w tym blogu, to zawsze może wpłacić bitcoiny do mojego portfela: 1AyLeKCvw9Xgbgf9ETadtCkcUgXuSvLrJh.

Pozdrawiam wszystkich. Konkluzja ankiety z cała pewnością starczą na internet nawet dobry. Ale nie starczą na życie

PS. 2. Mało coś się dzieje, jeżeli chodzi o oglądalność. No cóż. Aby was zachęcić nieco do odwiedzin napiszę jedynie, że wkrótce oprócz mobrog.com napiszę także o surveycompare. Aha i są nowe reflinki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...