wtorek, 26 sierpnia 2014

Płatne ankiety internetowe AD 2014, cz. 1.

Witam kochane i kochani,

w poście o pozycjonowaniu bloga  wspomniałem o tym, że mój skromny blog stoi bardzo nisko jeżeli chodzi o miejsce w wyszukiwarkach. Poczyniłem pewne kroki, aby zapobiec temu stanowi rzeczy. Osiągnąłem już pewne sukcesy i polepszyło się moje miejsce i to zarówno w Google, jak i w bingu. Ale myślę mimo wszystko, że od działań SEO skuteczniejsze jest po  prostu częste dodawanie treści (co też w pewnym sensie można zaliczyć do działań typu SEO). Na wyżej wypozycjonowanych stronach znalazłem jednak wiele linków do nowych dla mnie firm. Właśnie nim chciałbym poświęcić dzisiejszy wpis.

Nowe (dla mnie) firmy oferujące płatne ankiety internetowe

Będę zamieszczał print-screeny z króciutkimi komentarzami


the health club sprawdzone

The Health Hub to niezwykle ciekawy na tle całej miernoty ankietowej przykład. Wypełnia się ankiety związane z lekami produkowanymi przez GlaxoSmithKline. Ankiety wymagają znajomości języka angielskiego.
 
sprawdzone płatne ankiety

hiving nowa  ale sprawdzona firma

Do nowych w Polsce firm zaliczyć można z całą pewnością francuska spółka hiving, która ogłosiła swoją działalność w sierpniu tego roku.

Jesteśmy francuską spółką specjalizującą się w badaniach rynku i opinii konsumentów.
Badania Hiving obejmują szeroki zakres tematów związanych z ogólnym pojęciem konsumpcji, a dokładniej, z usługami i produktami codziennego użytku. Niedawno uruchomiliśmy nową polską platformę, która pozwala swoim użytkownikom zarabiać pieniądze, wypełniając płatne badania internetowe.
W następnym poście napiszę trochę o moneymilioner. Na razie muszę się trochę rozejrzeć, o co chodzi. To by było "na tyle" i do zobaczenia najlepszym i najpiękniejszym blogu o płatnych ankietach internetowych na północ od Alp.

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...