czwartek, 6 listopada 2014

Ankiety zagraniczne

Witam, dziś zajmę się ankietami z zagranicy. Mam całą masę printscreenów i trochę przemyśleń. Otóż kontynuuję rejestrację do prawie wszystkich możliwych paneli. Nie polecam wam tej metody, ale sam chcąc być medium opiniotwórczym:) muszę dbać o swoją własną wiarygodność.

Płatne ankiety po angielsku i amerykańsku. Przegląd.


Future Talkers, to firma z Wielkiej Brytanii, o której nie mogę jeszcze za wiele powiedzieć, weim, że za jednego poleconego można dostać dwa złote. Na swojej stronie piszą tak:
Future Talkers is a consumer research panel which offers you a variety of research studies. As Future Talkers is owned by InSites Consulting, a global top 10 most innovative market research agency (GRIT 2014), you get to voice your opinion in new, creative ways.

Jeżeli macie jakiekolwiek doświadczenia z tą firmą (pozytywne, negatywne), to proszę piszcie to w komentarzach. 

 


Dobrze, lecimy dalej. Mintvine to panel amerykański. Uwaga są bardzo wyczuleni na ściemnianie. Więc lepiejzapisać swój amerykański adres:) na kartce + krótkie bio, bo mogą Cię złapać na tym, że raz twierdzisz, że jesteś zwolennikiem republikanów, a drugim razem, że demokratów. Minimum do wypłaty na paypal to 10 dolarów. Jest też system poleconych, z każdego poleconego otrzymujemy 15% jego zarobków:
For every new community member who you can refer to MintVine, you will earn 15% of what they make on all Surveys and Offers. Earn 50 additional points when they complete their first survey!
Jak na razie mam 367 punktów. Za rejestrację z mojego linku byłbym bardzo wdzięczny.




MySoapBox to kolejny panel zza wielkiej wody. Przez kilka dni od rejestracji zarobiłem już 3750 punktów, czyli, 3,75 dolara. Minimum do wypłaty (bon do Amazon.com) to 5 dolarów. Jest opcja zarabiania na poleceniach:
 Refer friends and family, and for each successful referral that joins MySoapBox™ and confirms their account you will receive 250 points!


YouGov- firma badawcza z USA. W przeciągu tygodnia zgarnąłem 8000 punktów. Karta podarunkowa do amazon.com o wartości 15 dolców to 35000 punktów. Czyli można powiedzieć, że mam już nieco ponad 3 dolce. Myślę, że jeżeli chodzi o "zarabianie" na ankietach jest to całkiem niezły wynik.Jest też program poleceń:
Send the special URL link below, and when your friends click on it and join YouGov, we'll know you sent them. As soon as they’ve completed 3 surveys, you will receive 1,000 extra points! Just like that.
You can send it out to as many friends as you like – the more the merrier. For each of your friends that signs up using your referral link and completes at least six surveys, you will receive 1,000 extra points! (You won’t receive any points if they don’t complete at least six surveys.)

 Ankiety w językach obcych kilka uwag

Ankiety zagraniczne są bardziej intratne od tych skierowanych na badanie polskiego rynku. Aby je skutecznie wypełniać należy spełnić kilka warunków. Po pierwsze należy znać język angielski (lub inny, w którym jest ankieta), choćby w stopniu podstawowym. Po drugie dobrze by było mieć jakiś adres w USiA. Niczego nie będę sugerował, ale da się obejść. Szczegóły dla kumatych w wyszukiwarce wujka G.
P.S. Skora ankiety zagraniczne są tak opłacalne to tworzę oddzielną listę linków referencyjnych do takich ankiet. Za rejestrację będę wdzięczny.

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Fajny blog , zapraszam do siebie efinansowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Jestem w firmie YouGov już od dosyć dawna.To firma godna uwagi i polecenia.Nigdy tak nie było,żebym się nie zakwalifikowała do ankiety.Są to z przeważnie bardzo krótkie ankiety co oznacza,że potrwa zanim się punkty uzbiera,ale są solidni.Ja jestem zarejestrowana ze strony niemieckiej i już poraz 2-gi dostałam 50 euro na konto-za 25000 punktów.suma summarum zajęło mi to (przelicając na czas) około 5 godzin.
    Pozdrowienia
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażyna, jak dla mnie YouGov też wygląda na poważny panel, każde wasze zdanie jest dla mnie niezwykle cenne, bo sam nie jestem w stanie przetestować wszystkich paneli.

      Usuń
  3. A ja mam pytanie odnośnie YouGov ;) Jestem tam od niedawna i przeglądając nagrody zauważyłam, że występują one jedynie w postaci bonów... Chyba, że nie zauważyłam możliwości przelewu, skoro pani Grażyna napisała, że dostała pieniądze na konto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widzę tylko bony, mam zamiar wypłacić bonem od Amazon.com, bo podałem, że mieszkam w Stanach...

      Usuń
  4. Witam
    mam prośbę i pytanie.
    Zarejestrowałam się na portal Mintvine - wypełnianie ankiet. nazbierałam 1000 pkt i chciałam je wypłacic jako 10 $ przez paypal. Niestety żadaja tam podania adrsu i telefonu z USA. Czy mozna jakoś obejść te dane? szkoda mi 40 zł i wypełniania przez pół roku
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż....dlatego warto podawać prawdziwe dane!!!

      Usuń

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...