czwartek, 13 sierpnia 2015

Płatne ankiety, co słychać?

Sezon wakacyjny nie służy za bardzo do zaczęcia przygody z zarabianiem w sieci, z drugiej jednak strony każdy moment jest dobry, by zacząć. Ja ankiety wypełniam już od 2011 roku  i mogłem poznać się, które panele są uczciwe i godne zaufania, a które kręcą. W tej chwili realizuję wypłaty w najbardziej pewnych i kontynuuje testowanie nowych i mniej znanych paneli.

Zaśmiecona skrzynka

Dobra rada od starego wyjadacza. Jeżeli zamierzacie zarabiać w internecie, w tym na płatnych ankietach to powinniście założyć osobny mail tylko do tego celu. Zanim osiągniecie zamierzony cel zarejestrujecie się pewnie w kilku, jak nie kilkunastu programach (ja zarejestrowałem się chyba w 30 miejscach) i z każdego z nich będziecie otrzymywać maile. Może to wyglądać np. tak.

zaśmiecona skrzynka mailowa


zaśmiecony mail

Pewniaki

cenne opinie

W cennych opiniach należy szybko wypełniać ankiety, bo inaczej wywala nas na dobre, mimo wszystko lubię tą firmę.

smg/krc doładowanie nagroda
smgkrc
millward brown realizacja nagrony smg/krc



Panel smg/krc (millward brown), to już trzecia wypłata, nie wypełniałem większości ankiet w całości, a niektórych w ogóle, więc mógłbym pewnie zarobić więcej... Telefon żony już doładowany.

Global Test Market wyrejestrować się
Z Global Test Market żegnam się z lekkim rozczarowaniem, miałem tam 380 punktów, ale nie chce mi się ciułać do 1000, szkoda, że nie napisali od razy, że minimum do jakiejkolwiek wypłaty to 1000 punktów.

I-say dawniej ipsos

Ipsos I-say wypłata


pomoc dla Nepalu

I-say dawniej ipsos, to bardzo solidna firma. Mogę ją z czystym sumieniem polecić każdemu. Czasem swoje nagrody przeznaczam na cele charytatywne. Jeżeli możemy pomagajmy innym, to spowoduje, że nasze życie będzie lepsze!

marketagent dowód wypłaty

Słynny marketagent wyrwał się z uśpienia, dzięki czemu zdobyłem okrągłą sumkę za poleconych.

myiyo dowód wypłaty

Również sytuacja w myiyo wygląda bardzo obiecująco. Pamiętajcie tylko, że w myiyo i marketagencie zarabia się głównie na poleconych

students watch ankiety

W students watch jestem co prawda od niedawna, ale mogę  ten panel polecić  z czystym sumieniem wszystkim, nie tylko studentom...

Testuję te panele (w 2015 roku)

ipoll ovum

W i-poll ciagle czekam na pierwszą wypłatę, tu przełączyło mnie na ankietę od firmy ovum.
iwadi płatne ankiety
Podobnie w iWadi


mobrog nowe płatne ankiety
Ze słynnego już mobroga kasę wypłacałem, ale moim zdaniem są panele dużo bardziej interesujące i bardziej dochodowe, więc dozbieram do następnej nagrody i odpuszczam sobie całkowicie firmę mobrog.
mypanelbase
Mypanelbase.com, tutaj dopiero rozpoczynam pracę więc nie powinienem wyrażać jeszcze opinii

Mysoapbox ankiety USA
Mysoapbox.com - fajny amerykański panel, ale najlepiej skonfigurować sobie VPN lub proxy + zmyślony adres na terenie USiA.

Opinionbar
Opinion bar - jak widać dopiero zaczynam zarabiać z nimi. Mam nadzieję, że będzie lepiej.

Pollbuzer
Pollbuzzer

To tyle na razie, zachęcam do komentowania, rejestrowania, dzielenia się moimi treściami przez media społecznościowe itd.

7 komentarzy:

  1. co to za panel gdzie logo to "ovum"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w ok. 40 stronach z ankietami :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Czy poza epanel, wymagany jest gdziś jeszcze PESEL przy przelewie? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam PESEL chyba tylko w epanel chcą :)

      Usuń
  4. Czy kto z Was zna research.zymetria.pl? Jakie macie opinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że strona ta jest skierowana bardziej do wielkiego biznesu, niż do zwykłych ludzi chcących zarobic coś w domu na płatnych ankietach internetowych

      Usuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...