sobota, 3 października 2015

Forexball - konkurs inwestycyjny od Admiral Markets

Witam,
dzisiaj coś trochę z innej beczki. Jeżeli obserwujecie mojego bloga od dłuższego czasu, to zapewne wiecie, że interesują mnie także konkursy inwestycyjne. Największa część z nich dotyczy nauki/ reklamy handlu na rynku forex. Ciekawy konkurs o charkaterze edukacyjno-reklamowym zaproponowało ostatnio Admiral Markets o nazwie forexball. Myślę, że jeżeli jesteście zainteresowani tym rynkiem, to powinniście zacząć naukę od konkursów inwestycyjnych. Ja uczestniczyłem  do tej pory jedynie w trzech tygodniowych rundach. Jeżeliby kiedykolwiek się zdarzyło, że zająłbym miejsce na podium w Europie to wygrywam kasę. Za pierwsze miejsce można zgarnąć 1000 prawdziwych dolarów:) Szczegóły konkursu znajdziecie na stronie forexball.

forexball konkurs inwestycyjny

Jak widać nie idzie mi razie najgorzej, choć wymieniłbym 3-4 takie sobie wyniki na jeden dobry, dający mi miejsce na podium. Handlowałem głownie parą EURUSD. Najwyższe jak do tej pory miejsce to 16 pozycja w Europie z wynikiem 139 % wirtualnego zysku w tydzień. Moja metoda to bardzo ryzykowne zakupy bez SL TP (Stop Loss, Take Profit) zostawione na całą noc. O wyborze opcji sell albo buy decydowała najczęściej moja intuicja. Czasami bawiłem się trochę w scalping też kierując się intuicją. Moja rada do początkujących napaleńców: NIE RÓBCIE TEGO NIGDY Z PRAWDZIWYMI PIENIĘDZMI, BO JE STRACICIE.

forexball klasyfikacja rundy

Mistrz Photofiltra w akcji:)


Kampania reklamowa na facebooku

Jako, że dostałem permamentnego bana na wykopie, a dysponowałem wolną gotówką zarobioną w myiyo i marketagncie, to postanowiłem pobawić się wykupienie tam reklamy. Efekty były moim zdaniem bardzo skromne i chyba lepiej przeznaczyć kasiorkę na Adwordsy. Reklamowałem dwa wpisy z fanpejdża młody ojciec, który z kolei w zamyśle mam mi napędzać ruch na moim blogu parentingowym. Raklamy dotyczyły wpisów o wysokości przyszłych emerytur oraz o tym czy Polska powinna przyjąć imigrantów z Syrii i z Afryki. Rezultat, trochę lajków, komentarzy, kilka udostępnień. Razem wydałem z 80 zł. Moim zdaniem chyba przesadziłem i nie warto było 

facebook reklama

Mój pierwszy tysiąc w Qassie, dziękuję bardzo za wszystkie rejestracje!

qassa poleceni

i nie chodzi tu wcale o pierwszy zarobiony tysiąc, bo dawno już mam za sobą. Na moim blogu wielokrotnie wspominałem już o qassie, program ten w ciągu niecałego roku przyniósł mi dochody dorównujące niemal wszystkim przychodom z pozostałych metod zarabiania w sieci. Dzisiaj mam kolejny powód do świętowania. Z mojego linku referencyjnego do qassy zarejestrowało się już ponad 1000 osób. Wszystkim dziękuję, a kto jeszcze tam nie jest, to niech natychmiast nadrobi zaległości, bo możliwości zarabiania w qassie jest naprawdę wiele. To nie tylko ankiety, ale przede wszystkim zwrot części pieniędzy na zakupy w internecie oraz bardzo wysoka premia za pozyskanie poleconych 98 zł), do tego jeszcze gry, bingo, maile. Jak mówią prognozy zakupy przez internet maja ogromną przyszłość, a  takie platformy wsparcia sprzedaży jak qassa, będą tylko na tym korzystać. Dlaczego więc nie dołączyć się do tego trendu?

Zapraszam do komentowania i rejestracji z moich linków referencyjnych.

6 komentarzy:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...