piątek, 18 marca 2016

Qassa wraca do gry

Chciałem was poinformować, że program Qassa znowu nalicza pieniążki za poleconych a co związane z tym wypłaca kasę. Nowa strona śmiga a miło. Jest funkcjonalna - chociaż takiemu staremu wydze jak ja jest nieco trudno się przyzwyczaić do zmiany niektórych funkcjonalności.
Również zliczanie punktów za zakupy w sklepach internetowych przebiega bezbłędnie

Blogowanie i zarabianie AD 2016


Jeżeli chodzi o pozostałe programy, to niezmiennie bardzo dobre przychody przynosi myiyo, ariadna students watch i future talkers. Część z ostatnich swoich przychodów opisałem na złotych klikach. Pod długiej przerwie wracam do prowadzenia blogu ogrodniczego, który zamierzam monetyzować m.in. za pomocą programów partnerskich.

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Literówki, zdarzają się w nawet króciutkich tekstach. Teraz przyjąłem nieco inną taktykę działania. Na początku publikuję zajawkę, szkic artu, później go uzupełniam. wiem, że nie powinienem tego robić, ale stałem się ostatnio bardzo leniwy, a taki zaczęty psot zmusza do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to niecierlpiwie czeakmy na rowzinięcie psota ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie znałem tego programu, widzę trzeba się zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo ciężko załapać mi się do ankiet w Myiyo, tzn. otrzymuje zaproszenia ale po kilku pytania mnie odrzucają... cóż trzeba próbować dalej :)) Do wymienionych przez Ciebie paneli dodałbym jeszcze Opinie.pl, Cenneopinie i Reaktor Opini. Pozdrawiam i zapraszam na mój raczkujący blog.

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...