poniedziałek, 6 lutego 2017

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o swoich rozczarowaniach. Chciałbym w tym miejscu podziękować za wszystkie komentarze. Druga ankieta pod spodem dotyczyć będzie najgorszych waszym zdaniem firm oferujących wypełnianie ankiet za pieniądze.Głosować można  w każdej z dwóch zamieszczonych ankiet na maksymalnie 5 paneli/firm. Proszę o uczciwość! Za wszelkie opinie i komentarze będę wdzięczny.
dobro i zło


Najlepsze ankiety





To tyle na dziś, zachęcam do głosowania i dzielenia się opiniami.




5 komentarzy:

  1. Badanie opinii oraz Toluna sprawdzają się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za głos. Na razie 18 lutego 2017 najwięcej głosów mają opinie.pl/ ale jest zdecydowanie za mało głosów by ankietę uznać za miarodajne. Zachęcam do głosowania i komentowania.

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc ja dziwię się firmom, które te ankiety oferują, ponieważ nie są one wiarygodne. Praktycznie nie ma osób, które wypełniałyby te ankiety szczerze, ponieważ każdy chce odbębnić je jak najszybciej, żeby robić kolejne dla kasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie związane z tematem. Czy można założyć konto na kilku stronach z ankietami czy są jakieś ograniczenia?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie opinie.pl, nic nie robię, a zarabiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Ankietowe paździerze

Witam, jednak zdecydowałem się podzielić poprzedniego posta na dwa. Powód jest taki, że ankiety od opinionstage ładują się bardzo powoli. ...