sobota, 10 września 2011

Pierwsze doświadczenia z ankietami w sieci

Hello,
dawno mnie nie było więc postanawiam to wynagrodzić. Jeżeli chodzi o ankiety to nędza na toluna.com wypełniłem jedną za 15 punktów. Ankieta z GlobalTestMarket zdobyłem jedynie 5 pkt.. Obecnie mam 15 a do wypłaty kasy czekiem trzeba mieć 1000(: Dzwonili do mnie z secret client, niestety nie spełniłem warunków. No i 40 PLN poszło się...


Trzymajcie się, o dalszych przychodach będę oczywiście informował.
PS. Nie wiedzieć czemu  wpis ten ma niemal 1000 wyświetleń. W późniejszym czasie nie pisałem już tak krótkich postów. Jeśli jakimś cudem wyszukiwarka skierowała was do tego wpisu to zachęcam was także do odwiedzania strony głównej i podstrony z przeglądem płatnych ankiet internetowych.

1 komentarz:

  1. Znajomego Witam, dzięki za odwiedziny mojego bloga, jestem bardzo zadowolony, pocałunki i dzień dobry!
    Obrigada, pela sua visita em meu blog, fico muito feliz, beijos!

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...