wtorek, 3 lutego 2015

Iwadi i sprawy bieżace

Witam, co prawda nie zgłosiłem swojego blogu do konkusu na blog roku 2014, ale to nie znaczy, że nie będę kontynuował pisania mojego bloga o płatnych ankietach. Będą, opinie, testy i wiele wiele innych wpisów. Zresztą, kto wie gdzie poprowadzi mnie blogowanie?

Iwadi.pl 


Dzięki temu, że mój blog jest dobrze wypozycjonowany i odwiedzany przez całkiem niezłą ilość odwiedzających, jest na  nim coraz więcej komentarzy. Z komentarzy dowiaduję się niekiedy o nieznanych panelach. Tak też jest z iwadi.pl. Panel ten dopiero będę testował. Na razie nie wypełniłem jeszcze żadnej ankiety. Jak dozbieram do pierwszej wypłaty, to z cała pewnością podzielę się z wami opinią, czy warto się tam rejestrować, czy nie.

iwadi.pl
iwadi.pl ankiety

Cupsell.pl, czyli zarabianie na koszulkach i innych gadżetach

Krzysztof Lis na swoim blogu o zarabianiu w sieci zwrócił uwagę na to, że trendem w blogowaniu będzie w coraz większym stopniu oferowanie własnych produktów. Na jego blogu dowiedziałem, się też o możliwościach jakie daje założenie własnego sklepu w cupsell.pl. Zarabianie na cupsell jest banalnie proste, zakładamy sklep, projektujemy koszulki, czekamy na zamówienia i kasujemy ustaloną przez siebie prowizję. Wszystkich zachęcam do rejestracji z mojego referala.
Pogląd o co w tym wszystkim chodzi może dadzą wam filmiki od cupsella.








cupsell.pl zarabianie na koszulkach

8 komentarzy:

  1. To iwadi to porażka... 5 ankiet od kiedy się tam zarejestrowałem (jestem tam od początku powstania serwisu), pisałem do supportu ale nic z tym nie zrobili... profil mam identyczny jak w innych serwisach, gdzie wysyłają mi 7-10 tygodniowo :) ale poczekamy i zobaczymy czy coś się tam ruszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuję rejestrować się w różnych panelach z innymi adresami e-mail. Użytkownik zarejestrowany w kilku panelach z tym samym adresem e-mail siłą rzeczy będzie otrzymywał zaproszenia tylko z tego panelu, gdzie jest najbardziej aktywny. Polecam także do poczytania: http://iwadi.pl/jak-zwiekszyc-ilosc-otrzymywanych-ankiet/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powyższa witryna to serwis z ogłoszeniami zawierający informacje z miasta Warszawa. Po wejściu na stronę główną, można zobaczyć konkretny opis serwisu, łącznie z podkreśleniem plusów, które wynikają z jego wykorzystywania. Obsługa serwisu jest bezpłatna. Założenie konta i publikowanie ogłoszeń nie wymagają od nas żadnych opłat. Należy dodać, że ogłoszenia tutaj zamieszczane nie dotyczą wąskiej branży. Możemy przeglądać zarówno propozycje usług, jak również konkretnych ofert sprzedaży. Dzięki tej stronie w bardzo łatwy sposób można odszukać ogłoszenia, które będą dla nas interesujące. Zapraszamy na Stolica Lokalnie - Ogłoszenia Warszawa.

    Ogłoszenia Warszawa

    Darmowe ogłoszenia Warszawa

    Bezpłatne ogłoszenia Warszawa

    Ogłoszenia drobne Warszawa

    Stolica Lokalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio widziałem bony w niektórych programach na naprawdę nietypowe rzeczy, jak części do samochodów konkretnej marki czy też włoskie dywany. trochę mniej niestety widzę bardziej "przyziemnych" bonów. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bardzo mało ankiet bedzie 2 lata a do wypłaty daleko za chwile minie 2 lata jak jestem w tym panelu a tu dopiero połowa do wypłaty-czy warto zakładac konta we wszystkich panelach ze stajni CINT?czy warto do tych paneli rejestrować sie z innymi emailiami?-musiałbym miec z 5 nowych emaili,moim zdaniem nie warto dociągne do wypłaty i kasuję tam konta bo dla mnie panel wypłacalny to jak w ciagu roku jest wypłata jedna a nie w ciagu 2-3 lat a ile zarabiają w ciągu roku na naszych danych osobowych?oto jest pytanie........a potem sie dziwięzena spam przychodzi mi mase emaili ze stron na których nigdy nie byłem,tak handlują naszym emailem i danymi.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym panelu jest bardzo rzadko ankiety moja ostatnia ankieta to była w 20 października 2016 roku. Takimi panelami się nie warto interesować które mają bardzo rzadko zaproszenia. Są na rynku o wiele lepsze panele badawcze w których warto być i uczestniczyć i możesz wypłacać częściej! Pozdrawiam Grzesiek (platne-ankiety.eu)

    OdpowiedzUsuń

Ankietowe paździerze

Witam, jednak zdecydowałem się podzielić poprzedniego posta na dwa. Powód jest taki, że ankiety od opinionstage ładują się bardzo powoli. ...