piątek, 24 stycznia 2014

Ostatnie wypłaty i takie tam

Cześć,
dłuuugo nie pisałem, ale miałem inne ciekawe zajęcia... Ale to nie znaczy, że nie wypełniam ankiet i nie próbuję jakoś tam dorobić w necie. Wyniki ankiety wskazują, że większość z Was nie zarobiła jeszcze w internecie ani grosza. No cóż ja za was tego nie zrobię. A przy okazji dziękuję wszystkim poleconym. Raz na jakiś czas znajdzie się nowa duszyczka z referala, która sprawi, że na moim obliczu gości uśmiech.

Teraz sprawa która mnie naprawdę wkurzyła. Giełda tekstów ogłosiła, że kończy swoją działalność. "Zarobiłem" na 1 artykule, który udało mi się sprzedać 9 zł. W świetle tego co czytam na ich stronie nie mogę z tym nic zrobić. No to muszę przyznać wkurzyli mnie, oj wkurzyli. Poniżej zrzut z ich strony.


No dobrze, teraz kilka pozytywów. Udało mi się wypłacić kasę z ipsosa i z imas. Razem 100 zł (bon o wartości 50 zł Ticket compliment i przelew na konto też 50 zł). Dokumentacja na obrazkach poniżej.


Te dwie firmy polecam jak najbardziej, są to moje kolejne wypłaty. Ankiety w nich robię gdzieś raz na miesiąc (chociaż przysyłają częściej), więc i wpływy nie są oszałamiające.

Z innych rzeczy to trochę działam w [wyhaszowane zabronione przez regulamin wójka G]. Ciułam też na cex.io. "Zainwestowałem" tam BTC o równowartości 45 groszy a do tej pory narobiło mi dodatkowych BTC na 85 groszy ale ale kurs GHS ciągle spada. Więc nie wiem, czy suma sumarum jest to opłacalne. (dlatego nie wpłaciłem więcej) Poniżej zrzut z ekranu.


Z innych inszości, to włączyłem się w walkę ze spółdzielnią mieszkaniową, robię stronę dla mieszkańców mojego wieżowca, żeby ich uświadomić jak spółdzielnia robi nas w konia (delikatnie mówiąc). Stronka w drupalu 7. Jak skończę robić to poczęstuję was linkiem. Wykonałem też pierwszy w życiu mem. Komentarz do zmiany nazwy ulicy z Rzeżuchowej na  ul. Rukoli. Pozdrawiam i trzymajcie się.





PS. W sumie chciałbym mieszkać w miasteczku Wilanów, ale takie na siłę europeizowanie wszystkiego trochę mnie razi.

1 komentarz:

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...