sobota, 7 stycznia 2012

Imas online. Pierwsza kasa.

Witam,
minęły cztery miesiące odkąd wypełniam dla was i dla siebie oczywiście ankiety. Przypomnę bo większość z was czyta jedynie wyrywkowo moje posty, że grudniu wykorzystałem bon do media markt na dziesięć Euro, który zarobiłem w mysurvey.com.


Na drugie miejsce w kategorii płatnych ankiet wysunął się panel Imas online, w którym wypłaciłem swoje pierwsze pieniądze, a mianowicie 30 zł. W chwili obecnej czekam na przelew. Początek stycznia to wyjątkowa nędza jeśli chodzi o ankiety (jest ich bardzo mało). Firma imas online jest w mojej opinii jedną z najsolidniejszych działających na rynku ankiet internetowych.


Przepraszam organizacje charytatywne, ale wybrałem opcję przelew 30 zł (za 300 punktów). Zapraszam zresztą wszystkich do klikania raz dziennie w pajacyka.


Na sam koniec otrzymałem potwierdzenie pocztą elektroniczną.Teraz już z niecierpliwością czekam na przelew.


Pozdrawiam i życzę wam wszelkiej pomyślności w 2012 roku!
Jak to się mówi "Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz... pieniędzy"

PS. Niedawno nadpłaciłem kredyt. To się naprawdę opłaca. Wkrótce post o firmach, które płacą za każdą ankietę.

PS. nr 2:) Pieniądze właśnie zostały wpłacone.

5 komentarzy:

  1. Arek orientujesz się jak to jest z płaceniem podatku(rozliczaniem się z Urzędem Skarbowym) jeśli chodzi o to wynagrodzenie za ankiety? Pisałam do dwóch firm jedna twierdzi,że nie trzeba płacić podatku za otrzymywane bony itp.,druga z kolei napisała,że PIT-ów nie wysyłają ale powinno się wpisać zarobioną kwotę w rozliczeniu rocznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze rozliczałem się zgodnie z wskazówkami zawartymi w tym linku http://www.platneankiety.eu/jak_rozliczyc_podatek_za_ankiety.php?md=podatek. W tym roku jest tego więcej więc złoże zapytanie w swoim US

      Usuń
  2. taka informacje znalazłęm na epanelu w momencie przelewu pieniazkó na konto bankowe
    ,,Informacje

    Pieniądze zostaną przelane na wybrany cel w ciągu 45 dni od daty
    wypełnienia niniejszego formularza.

    Płatnicy dokonujący wypłat z tytułu umów zlecenia do 200 zł
    nie mają obowiązku wystawiania po zakończeniu roku PIT-11
    (art. 30 ust. 1 pkt 5a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych).
    Wynika to z faktu, że umów zlecenia do 200 zł nie wykazuje
    się w zeznaniu rocznym PIT-37 (art. 45 ust. 3b updof). "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, myślę, że w marcu, kwietniu opublikuję dłuższy wpis dotyczący opodatkowania wpływów z ankiet, epanel jest dobry, choć te 45 dni to straaasznie długo

      Usuń
    2. Dziś już nie jestem w epanelu, głownie ze względu na brak czasu. Jeżeli macie jakieś wieśći o działaniu panelu to piszcie w komentarzach. Za wszelkie info dziękuję

      Usuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...