poniedziałek, 12 grudnia 2011

Surveyhead.com

Witam,
w jednym z wcześniejszych postów narzekałem co nieco na surveyhead.com. Jak się okazało zupełnie niesłusznie. Dziś przeglądając skrzynkę mailową widzę wiadomość. Ankieta 20 minutowa o tankowanych paliwach i nagroda 3,5 dolara (3,5 $). Ankietę rozwiązałem. Teraz czekam na przesłanie kasy. Na razie mam 8,5 dolara a trzeba mieć 25 aby wypłacić pieniądze np. przez paypal.
PS. Do 2014 nie uzbierałem do minimum, więc lepiej w to nie wchodźcie. 



Istotne informacje o firmie znajdują się na firmowym blogu


PS. Firma nazywa się teraz Ipoll. Można wypełniać ankiety np. ze smartfona, ale jak dla mnie to za dużo kręcą i ich wiarygodność jest dla mnie niska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...