piątek, 13 grudnia 2013

Myiyo pierwsza wypłata

Dziękuję wszystkim poleconym. Wczoraj na paypal myiyo przesłało mi 21 Euro. Zdecydowaną większość tego pochodzi z poleconych wszystkim polecam myiyo, bo to naprawdę bardzo fajna stronka. Warto budować sieć poleconych, chociaż zarabiamy na nich tylko jeden raz. Z bitcoinami jest trochę gorzej bo kurs wysoki. Ale myślę, że kiedyś tąpnie i wtedy znowu będzie opłacało się działać w bitvi [Wyhashowane]. Na razie polecam jedynie coina.
Co do ankiet było ich całkiem sporo , nie jestem ich w stanie wszystkich wypełniać. Ale trochę groszą wpadło. Serdecznie dziękuje za wszystkie głosy w ankiecie, jak ta się skończy, to wystartuję z następną, a co musi być jakaś interakcja.
Poniżej screeny dotyczące myiyo.

Najpierw mail od paypala, a poniżej zrzutu z mojego konta na paypa.com i myiyo.com
jak widać poniżej po wypłacie uzbierało się już kolejne 10 złotych. Tak trzymać. Dzięki za rejestrację.

Pozdrawiam i do następnego.

8 komentarzy:

  1. Wypłate otrzymałeś na czas? Ja oczekuje już kilka tygodni.
    Opóźniona jest płatność już o tydzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze nie pamiętam już przejrzałem konto paypal aby zweryfikować ale data była taka sama co w myiyo. Z tego co kojarzę to na wypłatę z myiyo czekałem około miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź.
      Ja nadal czekam:)

      Usuń
  3. Uwaga, lecą w c...! Dopiero po wypełnieniu ankiety i poświęconym czasie komunikat: Niestety nie pasujesz do grupy docelowej dla tego badania lub twoje uczestnictwo zostało odrzucone, ponieważ system bezpieczeństwa przypuszcza, że już brałeś w nim udział!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem mi średnio uznają około 30% wypełnionych, ale się za bardzo nie przykładam, skarg na myiyo do tej pory nie miałem, ale m.in. po to prowadzę ten blog, aby każdy mógł się wypowiedzieć.

      Pozdrawiam i dzięki za informację

      Usuń
  4. Myiyo jest prostym portalem, gdzie zarabiamy kilka złotych poprzez wypełnianie ankiet konsumenckich. Za wypełnienie jednej ankiety możemy się spodziewać wynagrodzenia rzędu 3-5 zł.
    Ankiety są zróżnicowane tematycznie. Za wypełnienie ankiety w przypadku myiyo otrzymamy punkty, które po uzbieraniu minimum (dwudziestu tysięcy punktów= ok. 90 zł) możemy wymienić na realną gotówkę i zlecić wypłatę na konto Paypal.
    https://www.myiyo.com/?ref=2816178

    OdpowiedzUsuń
  5. myiyo: trzy lata robienia ankiet i w lutym wreszcie ankieta na 20 tys punktów - zaliczone pod koniec marca, zlecenie wypłaty - zero reakcji przez ponad miesiąc czasu, odpowiedzi na maila - żadnych,zdecydowanie nie polecam, ze znanych mi stron ankietowych - najgorsza z możliwych a znam ich bardzo dużo,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz ja na myiyo się nie naciąłem. Trzeba zarejestrować się w kilku miejscach by wybrać swój ulubiony panel.

      Usuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...