piątek, 20 stycznia 2012

Styczeń. Naprawdę dużo ankiet i konkurs ipsosa




Witam, na początku chciałbym pozdrowić panów z firmy badającej co pisze się o określonych markach w internecie.... Cieszy mnie to, że mój raczkujący blog został zaliczony do opiniotwórczych mediów. Mam nadzieję, że swoim blogiem nie łamię jakichś warunków regulaminu. Staram się nie publikować zbyt szczegółowych danych o wypełnianych ankietach. W niektórych z nich jest zresztą napisane, aby zachować treść i o czym jest ankieta w tajemnicy. Na swoim blogu publikuję natomiast ile można zarobić w poszczególnych firmach.

Dobra to tyle tytułem wstępu. Styczeń jest pod względem ankiet całkiem niezły. Czasami pisanie prawdy nie popłaca, ale staram się zbytnio nie ubarwiać rzeczywistości. Tak więc w styczniu miałem już ankietę w epanelu za niecałe 4 złote. Kilkanaście minut i 3,6 zł lub 3,8 zł to całkiem nieźle. Aha biorę udział w konkursie ipsosa za wypełnienie krótkiej ankiety bierze się udział w losowaniu 5000 punktów. Ja przez 4,5 miesiąca nazbierałem w ipsosie 815 punktów (W tym 100 w ostatnim tygodniu). Gra jest więc warta świeczki. Były też ankiety w global test market i chyba coś jeszcze. Więcej w następnych postach.



Jak już pisałem ostatnio nieźle ruszył się palmresearch. Dziś dostałe ankietę, która przekierował mnie do talktochange. Na razie się tam nie rejestruję. Ale może wy spróbujecie i napiszecie coś o tej firmie?


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze ankiety. Głosowanie!

Poprzedni post wywołał małą dyskusję (i dobrze), ale pomyślałem sobie, że warto byłoby do niego dodać możliwość głosowania. Piszecie sporo o...