czwartek, 21 sierpnia 2014

Uwaga na oszustów. AW Surveys. Zaproszenie do TestMeeToo

Klikając w sieci  (na jednym z forum spozycjonowanych wyżej niż mój blog:() w poszukiwaniu nowych źródeł zysku znalazłem stronę firmy AWSurveys. Zarejestrowałem się zacząłem już nawet dziać i nagle w mojej głowie zapaliła się czerwona lampka. Kurcze przecież ja gdzieś, coś, kiedyś już czytałem na ten temat, więc  nie czekając wyszukałem frazę AWSurveys scam. Wyniki były imponujące/ porażające. Tylko po co dawałem im swoje dane osobowe?

Scam Review. AW Surveys oszuści
 Screen z anglojęzycznej strony scamxposer.com.

AW Surveys płatne ankiety internetowe

Drugi screen ze strony pracawsieci.dzs.pl.

To tyle na dziś ( 2 posty w jeden dzień to absolutny rekord:). Ciekawe jak na to zareaguje wujek G. Czy będzie miał humor, czy też może zakwalifikowane to będzie jako działalność botów i spadnę na stronę 1560?

PS. Zapraszam do rejestrowania się na stronie TestMeToo.

Buduję własną grupę znajomych, którzy będą testować produkty. Link (obrazkowy) do rejestracji znajduje się poniżej.

TestMeToo - dołącz do nas

PS. 2 Polub mojego bloga na Bloglovin

2 komentarze:

  1. W kwestii zbierania danych korzystam z usług firmy http://www.bezbarwny.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy chcesz wyrazić swoje zdanie i mieć wpływ na przyszłe trendy, a przy tym zgarnąć nieco gotówki? To odwiedź www.marketagent.com/f.asp?RefUID=439543 Wypłaty już od 2,5€ osobiście zarobiłem już 274€ więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Podsumowanie ankiet

Witam, W lutym zaproponowałem wam dwie ankiety, jedną na najlepsze panele oferujące wynagrodzenia za wypełninianie ankiet i drugą na naj...